Att något så fult kan vara så gott

Lyckade misslyckas med en rulltårta idag. Egentligen vet jag inte om vi misslykades, om jag får säga det själv är vi ganska bra på att baka. Dessutom smakade rulltårtan underbart. Amanda skrockade lite och sa: "Det är ju inidan som räknas". Det är helt sant men det är något som man till vardags inte tänker på. I alla fall inte jag. Det är väldigt lätt att påverkas av omgivningen Där finns det mycket som man ska bry sig om hela tiden. Hur håret ser ut osv. En sak vet jag om insidan. Jag vet att jag älskar mina vänner precis som de är. 


<3


Visst ser den god ut?

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

vilken fin bild det var på mig :P tror inte jag kunde blivit snyggare ;) hehe <3

2012-01-02 @ 22:04:03
Postat av: Linnéa

Hehe, du är så snygg amanda <3

2012-01-02 @ 23:07:20
URL: http://sofarlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0