I en annan stad

Ibland tänker man inte utan bara handlar. De senaste tre dagarna har jag rensat ut och ändrat om i mitt rum. Bara för att det inte kunde fortsätta på det sätt som det varit. Min teori nu i efterhand är att jag behövde en förändring. Förändringen borde nog egentligen vara något annat. Något som symboliserar slutet på det liv som man har när man går i skolan och fortfarande bor hemma. Men som också symboliserar början på resten av mitt liv. Faktum är att det spenderas mindre tid hemma. I alla fall på det sättet som det var förut. Nu består den tiden av skolarbete och tv-serier. istället är det hög tid att tänka framåt.
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin lillskrutt!

Svar: Finafina storskrutt!
Linnéa

2013-02-12 @ 11:55:09
URL: http://amandusss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0